• September

    Sangat bersopan santun & bertolak ansur. Sangat cermat, teliti & teratur. Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. Pendiam tapi pandai bercakap. Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia,jujur. Kerja yang dilakukan sangat sempurna.Sangat sensitif yang tidak diketahui. orang yang banyak berfikir. Daya pentaakulan yang baik. Otak bijak & mudah belajar. Suka mencari maklumat. Kawal diri dari terlalu mengkritik. Pandai mendorong diri sendiri. Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. Suka sukan, hiburan & melancong.

Yakult...

Posted by cheelat On 1:38 AM 0 comments

Salam...

Semalam aku ngan group aku (faris, kak nad, sida n izati) g kilang yakult kt seremban 2..aku g sane coz aku kna wat assingment OSH..hahaha..mmg best gile g sane..aku mmg terpegun gile cara company 2 manage kilang 2..sgt bersistematik...kami d beri layanan yg cukup baik daripada miss chew (cantik gile amoi ni...)..sampai je kt sane kt owg di beri briefing tng kilang 2 (history, product n top mgt) pas je sesi briefing kt owg di beri pluang tok melihat sendiri bgmane product yakult d keluarkan..nk taw sommting x?? dowang boley produce yakult sampai 70 000 botol sehari...very impressive..pekerja dalm kilang 2 x de la ramai dlm 30 -40 owg je...hebat x??? pekerja yg sikit dapat produce product yg berkualiti...machine yg dowang gune mmg canggih gile..haraga die smpai mncecah berpuluh juta pown de...k la smpai d sini dulu ye...daaa...

Categories:

0 Response for the "Yakult..."

Post a Comment

Menonton