• September

    Sangat bersopan santun & bertolak ansur. Sangat cermat, teliti & teratur. Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. Pendiam tapi pandai bercakap. Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia,jujur. Kerja yang dilakukan sangat sempurna.Sangat sensitif yang tidak diketahui. orang yang banyak berfikir. Daya pentaakulan yang baik. Otak bijak & mudah belajar. Suka mencari maklumat. Kawal diri dari terlalu mengkritik. Pandai mendorong diri sendiri. Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. Suka sukan, hiburan & melancong.

Best Friend

Posted by cheelat On 6:13 AM 0 comments

assalammualaikum..

aku rase bertuah gile dapat kawan2 yg satu kepale ngan aku...especially midon, astro, suko, wan, s.i, syahir, daus, buddy n paem...sume nye best2 belaka...hahaha..ati dowang baik n bile aku susah dowang tampil hulurkan bantuan kat ak (aku rase terharu pulak..) aku harap relationship kami akan baik sampai bile2...k r sampai sini la dlu..kang cite banyak2 buat aku nak nangis pulak..hahaha...daaa

Categories:

0 Response for the "Best Friend"

Post a Comment

Menonton