• September

    Sangat bersopan santun & bertolak ansur. Sangat cermat, teliti & teratur. Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. Pendiam tapi pandai bercakap. Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia,jujur. Kerja yang dilakukan sangat sempurna.Sangat sensitif yang tidak diketahui. orang yang banyak berfikir. Daya pentaakulan yang baik. Otak bijak & mudah belajar. Suka mencari maklumat. Kawal diri dari terlalu mengkritik. Pandai mendorong diri sendiri. Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. Suka sukan, hiburan & melancong.

Shopping...

Posted by cheelat On 6:00 AM 0 comments

salam...

Ri ni aku g shopping ngan midon n paem..mcm2 kite owg beli..aku bli bju kemeja ngan jam baru..cantik gile n sedap mate aku pandang..puas hati aku..coz aku tol2 suke 2 bnda yg aku bli td..yes aku puas!!!!

Midon pulak bli baju je...tp sedondon taw..die bli bju tok awek die skali..mmg cantik bju yg die bli 2..tp bju 2 aku yg pilih (nk jugak dpt name) sampai pning kpale die nk pilih bju td coz sume cantik2 n yg pling penting harge die brpatutan..hahaha...

si paem pulak ri die mmg shopping sakan..nk taw die bli pe??? die bli bju, cermin mata, n sluar..peh!!! cantik2 siot bju n sluar die bli..Padini..hahaha..die punye bajet 1oo je..tp die spend ri ni nk dekat 250 gak r..x pe r yg penting die puas hati...huhu..cermin mata yg die bli 2 pown kna ngan style die..huhu

tp ri ni aku mmg enjoy gile..letih mmg letih tp puas tetap puas..hahaha sampai di sini dulu ye....
assalammualaikum....

Categories:

0 Response for the "Shopping..."

Post a Comment

Menonton