• September

    Sangat bersopan santun & bertolak ansur. Sangat cermat, teliti & teratur. Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. Pendiam tapi pandai bercakap. Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia,jujur. Kerja yang dilakukan sangat sempurna.Sangat sensitif yang tidak diketahui. orang yang banyak berfikir. Daya pentaakulan yang baik. Otak bijak & mudah belajar. Suka mencari maklumat. Kawal diri dari terlalu mengkritik. Pandai mendorong diri sendiri. Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. Suka sukan, hiburan & melancong.

Kehampaan

Posted by cheelat On 8:29 PM 0 comments

semalam adalah hari yg pling bengang dalm hidup aku...nk taw knape? coz team favourite ak klh besar ngan team pling aku bnnci skali..(arsenal vs manchester city)..x pernah aku rase marah sampai cam 2 skali..pas je tgk game...aku trus msuk bilik n tumbuk dinding bilik aku sekuat hati aku..pas 2 aku tido..housemate aku sume x brani nk tegur aku..tp bile di pk kn blik..standard r 2..klh n menang adat pertndingan..aku harap arsenal boleh improve la pas nie...hehehe..sampai di sini dulu...assalammualaikum

Categories:

0 Response for the "Kehampaan"

Post a Comment

Menonton