• September

    Sangat bersopan santun & bertolak ansur. Sangat cermat, teliti & teratur. Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. Pendiam tapi pandai bercakap. Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia,jujur. Kerja yang dilakukan sangat sempurna.Sangat sensitif yang tidak diketahui. orang yang banyak berfikir. Daya pentaakulan yang baik. Otak bijak & mudah belajar. Suka mencari maklumat. Kawal diri dari terlalu mengkritik. Pandai mendorong diri sendiri. Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. Suka sukan, hiburan & melancong.

classmate..

Posted by cheelat On 10:13 PM 0 comments

Classmate aku??? mula2 aku masuk claz BBA HR 3C...hmm aku rase nervous gak r coz aku x taw la cm ne perangai n attitude dak2 nie..tp bile da lame kenal ngan dowang sume..aku rase makin selesa n seronok ngan dowang coz sume nye satu kaple ngan aku especially group yg di gelar G9(consist of 9 members in the group)..haha nganjing n ngumpat mmg favorite kite owg..hahaha tp dowang sume baik hati..study jgn ckp la..sume nye hbt2 belaka n mission group kite owg sem ni nk skor DL!!!! harap2 kite owg dpt la laksanakan mission ni...last but not least aku tol2 hapi n besyukur coz dapat berkenalan ngan dowang sume...huhu

to: Sara, zerk,a swad, fatin, nisak, jan, husna, miera nice to know you guys...

Categories:

0 Response for the "classmate.."

Post a Comment

Menonton