• September

    Sangat bersopan santun & bertolak ansur. Sangat cermat, teliti & teratur. Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. Pendiam tapi pandai bercakap. Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia,jujur. Kerja yang dilakukan sangat sempurna.Sangat sensitif yang tidak diketahui. orang yang banyak berfikir. Daya pentaakulan yang baik. Otak bijak & mudah belajar. Suka mencari maklumat. Kawal diri dari terlalu mengkritik. Pandai mendorong diri sendiri. Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. Suka sukan, hiburan & melancong.

Raye...

Posted by cheelat On 5:27 AM 0 comments

Raya?? raya tahun nie x de pe yg special...may be raye yg pling membosankan dalam hidup aku!!!!
mane x nye...1st ri raye n 2nd raye..aku g raye kt palong 9..gile corok doe...bosan gile dok kt sane..mmg x de life r!! msuk raye ke 3 n 4 aku g raye kt kl umah akak aku..di x pat cuti..so x de la die balik raye umah mak aku..so mak aku pown decide nk pegi umah die n beraye kt sane...hahaha seronok cikit r..raye ke 5 aku dok umah je..melayan owang datng umah..huhu..sronok gak r layan budak2 sampai habis r rendang n nasi impit sold out la..mcm umh aku wat sell 70% pulak..huhu... n raye ke 6 aku da blik hostel!!!! gile best coz dapat berual ngan sukor..huhu..k la sampai d sini dulu..

Salam...

Categories:

0 Response for the "Raye..."

Post a Comment

Menonton