• September

    Sangat bersopan santun & bertolak ansur. Sangat cermat, teliti & teratur. Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. Pendiam tapi pandai bercakap. Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia,jujur. Kerja yang dilakukan sangat sempurna.Sangat sensitif yang tidak diketahui. orang yang banyak berfikir. Daya pentaakulan yang baik. Otak bijak & mudah belajar. Suka mencari maklumat. Kawal diri dari terlalu mengkritik. Pandai mendorong diri sendiri. Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. Suka sukan, hiburan & melancong.

Konvo!!!!

Posted by cheelat On 12:41 AM 0 comments

Salam...sdar x sdar da nk konvo...cam x caye je..3 tahun aku rase cam kejap je..bnyk pengalaman yg aku gain ms aku amik diploma kt london (lendu) 2..huhuhuh..mcm2 jenis org yg aku jumpe..pd yg nerd, alim, iblis sampai la syaitan nye jeneral..aku appreciate gile sume benda yg aku blaja kt sane...kt c 2 gak r aku knal ape i2 erti hidup...hahaha..

kat c2 gak la aku knal suko, curry, midon, daus, buddy, zulhusnie, payid, hapiz, mupak (budak paling aku mnyampah n merangkap musuh full time aku) n the most bez frenz aku Kapok!!!!! aku tol rindu gila nk brbual ngan die...(skunk die xtant kt lendu lg) ntaqh bile r boley jupe c bodo 2 lagi...(sduy pulak aku)...

kat lendu jugak la prmulaan hidup baru aku..drpd budak yg x bp nakal sehngga budak yg paling kuat membahan owang..hahaha (that's my hobby)...dan bhase aku juga brubah drpd org nogori ke pure mlake...hahaha....aku tol2 enjoy ms kt lendu dulu...sampai d sini dulu...k...daaa

Categories:

0 Response for the "Konvo!!!!"

Post a Comment

Menonton