• September

    Sangat bersopan santun & bertolak ansur. Sangat cermat, teliti & teratur. Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. Pendiam tapi pandai bercakap. Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia,jujur. Kerja yang dilakukan sangat sempurna.Sangat sensitif yang tidak diketahui. orang yang banyak berfikir. Daya pentaakulan yang baik. Otak bijak & mudah belajar. Suka mencari maklumat. Kawal diri dari terlalu mengkritik. Pandai mendorong diri sendiri. Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. Suka sukan, hiburan & melancong.

cita-cita

Posted by cheelat On 1:20 AM 0 comments

sume owang de cite2..aku pown dde gak..dulu cite2 aku nk jadi pmain bola sepak to ngeri aku..Ngeri Sembilan..hahaha..tp sayang x kesampain coz aku dapat serius injury kt lutut aku..so aku x leh main bola tok tempoh yg agak lame...2 tahun gak r..rase terseksa gak r diri aku..huhuhu...

tp 2 sume dulu..now everything da brubah..aku pown x sangka yg aku ngah wat degree n da de diploma..coz dulu sume orang ingat aku x de mase depan nye budak...owang yg paling hapi skunk tgk aku ialah ibu aku...n aku x kan kecewakan die...aku akn wat yg terbaik...hahaha..

FYI..cite2 aku skunk is i want to be a teacher..why i choose teacher?? hahaha...coz aku nk turun kan segale ilmu yg aku pelajari sepanjang hidup aku kt next generation..huhuhuh..hopefuly cite2 aku tercapai la...hahaha....sampai di sini dulu..daa

Categories:

0 Response for the "cita-cita"

Post a Comment

Menonton