• September

    Sangat bersopan santun & bertolak ansur. Sangat cermat, teliti & teratur. Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. Pendiam tapi pandai bercakap. Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia,jujur. Kerja yang dilakukan sangat sempurna.Sangat sensitif yang tidak diketahui. orang yang banyak berfikir. Daya pentaakulan yang baik. Otak bijak & mudah belajar. Suka mencari maklumat. Kawal diri dari terlalu mengkritik. Pandai mendorong diri sendiri. Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. Suka sukan, hiburan & melancong.

Final...

Posted by cheelat On 5:33 AM 0 comments

Final da nk dekat tp...aku x prepare lagi..especially OB n RM...hmmm agak2 boleh x aku skor 2 subject ni..klu 2 subject ni aku x pat at least B+...kompom aku x leh dapat DL sem ni...aku mesti dapat DL coz that my mission for this sem...hopefully i can achieve what i want. aku mesti usahe keras lagi...Go Labest!!!! that's all..daa salam..

Categories:

0 Response for the "Final..."

Post a Comment

Menonton